Centrum Diabetika
  • Etap1
  • Etap1
  • Etap1

Trzy proste kroki do szczupłej sylwetki

Aktualności

03.02.2016

Eliminacja złych nawyków


Zródło:

http://www.dieta-cambridge.pl/pacjent/eliminowanieNawykow.html


Tabela kaloryczna


Unikanie sytuacji, w których jesteś narażony na podjadanie

Wiesz, jakie masz słabe strony i warto planować zawczasu, aby unikać pokusy, którą może stworzyć okazję do jedzenia w takiej sytuacji. Musisz także przygotować się na sytuacje, których nie przewidziałeś; zły dzień w pracy, zmartwienia, depresja lub złość. Pomyśl, czym w takich sytuacjach możesz zastąpić jedzenie. Może energiczny spacer, relaksująca kąpiel, telefon do przyjaciela, dobra lektura, eliminująca stres herbatka ziołowa lub medytacja?

Nagradzanie

Wielu z nas było nagradzanymi jedzeniem w dzieciństwie. Osoba dorosła powinna znaleźć inny sposób nagradzania niż jedzenie: kosmetyk, nowe CD, gadżet, książka, wyjście do kina.


Kiedy ulegniesz pokusie

Będą takie dni, kiedy poddasz się zachciankom lub jedzenie potraktujesz jako pocieszyciela. Zamiast myśleć o sobie źle, nie poddawaj się. Nie zostawiłbyś na poboczu samochodu gdyby się zepsuł lub nie zignorowałbyś dziury w dachu Twojego domu. Jesteś swoją najcenniejszą inwestycją, więc oszacuj szkody i napraw je. Szybko zareaguj zwiększając aktywność fizyczną przez kilka kolejnych dni i pilnuj tego, co jesz. Nie poddawaj się!


Drobne przyjemności – kiedy nic innego nie skutkuje!

Są takie chwile, kiedy masz wielką ochotę na zjedzenie czegoś extra. Poniżej kilka produktów i ich kaloryczność. Pamiętaj, że jeśli jesteś na Stopniu 1 VLCD, jakiekolwiek odstępstwo od programu będzie miało wpływ na przebieg procesu ketozy w Twoim organizmie.


Planowanie

Jest to jeden z kluczy do skutecznego utrzymania wagi. Planując posiłki, będziesz miał kontrolę nad tym, co jesz i będziesz mniej podatny na podjadanie między posiłkami.
  • Zaplanuj sobie posiłki i spisz listę zakupów na kilka najbliższych dni.
  • Nie rezygnuj z posiłków – przy następnej okazji zjesz za dużo.
  • Zjedz przynajmniej jeden produkt Cambridge dziennie. Badania wykazały, że pomaga to w utrzymaniu wagi.
  • Zaplanuj sobie spożycie produktu Cambridge 30 minut przed innym daniem, aby oprzeć się pokusie przejedzenia.
  • Zawsze noś przy sobie butelkę wody lub gotowy produkt Cambridge lub zdrową przekąskę, abyś miał coś pod ręką, kiedy poczujesz głód.


Aktualności

27.12.2016
Osiągnąłeś docelową wagę? Brawo!

Zgubienie zbędnych kilogramów nigdy nie jest prostym zadaniem, a Ty świetnie sobie z tym poradziłeś. Teraz powinieneś skoncentrować się na ustabilizowaniu i utrzymaniu osiągniętej masy ciała.

Strona 1 z 32  > >>