Centrum Diabetika
  • Etap1
  • Etap1
  • Etap1

Trzy proste kroki do szczupłej sylwetki

Aktualności

05.03.2012

Diety: Niskokaloryczne smakołyki dla łasuchów


Trudno jest walczyć z samym sobą, z własnymi upodobaniami i nawykami. Jednakże trudności nie są powodem, by całkowicie rezygnować z diety. Jeśli odstawienie słodkich przekąsek jest dla nas zbyt dużym wyzwaniem – przekujmy swoją słabość w atut!
Aby uniknąć efektu jo-jo po zakończeniu stosowania programu Diety Cambridge uważajmy na słodycze. Okazuje się bowiem, że można tak skomponować dietetyczny jadłospis, by nie brakowało w nim smacznych, słodkich przekąsek. Wystarczy jedynie zamienić tuczące składniki na ich zdrowe, niskokaloryczne odpowiedniki. 

Nie możesz obejść się bez sernika? Jeśli zarzucasz dietę za każdym razem, gdy chęć wstąpienia do cukierni okaże się silniejsza, pomyśl lepiej jak sprawić, by wilk był syty i owca cała. Oto kilka alternatywnych przekąsek, które wspaniale sprawdzą się w roli podwieczorku lub drugiego śniadania, a jednocześnie są zdrowe i niskokaloryczne:

"Serniczek" – dostarcza porcję wartościowego białka i węglowodanów oraz błonnika. Jednocześnie jest sycący i smaczny. I nie trzeba go piec! Wystarczy, że wymieszamy wszystkie składniki.

  • serek wiejski

  • łyżeczka miodu

  • kilka rodzynek

"Wega - Serniczek" – doskonała przekąska dla wegetarianina

  • serek tofu

  • łyżeczka miodu

  • kilka rodzynek

Coś pożywnego i słodkiego – kiwi jest słodkie, a jednocześnie jego spalenie przez organizm wymaga większych nakładów energetycznych niż owoc ma kalorii

  • kiwi pokrojone na kawałki

  • serek wiejski

Koktajl ananasowy – bardzo słodki napój, który zawiera bromelinę, substancję przyspieszającą spalanie tłuszczu. Doskonale sprawdza się w chwilach, gdy nachodzi Cię apetyt na słodycze. Jest nieco bardziej sycący, jeśli zjesz kilka wafli ryżowych.

  • zmiksowany ananas

  • garść rodzynek



Aktualności

27.12.2016
Osiągnąłeś docelową wagę? Brawo!

Zgubienie zbędnych kilogramów nigdy nie jest prostym zadaniem, a Ty świetnie sobie z tym poradziłeś. Teraz powinieneś skoncentrować się na ustabilizowaniu i utrzymaniu osiągniętej masy ciała.

Strona 1 z 32  > >>